كوثركوثر، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

كوثر عزيز خاله اينا

گزیده عکس های کوثر معروف به گل بابا

1390/7/3 12:32
نویسنده : نرگس
2,455 بازدید
اشتراک گذاری

کوثر عزیزم سلام ببخشید .بلاگتو دیر اپ می کنم ولی به خودم قول دادم واسه تولدت دقیقا ١٨ روز دیگه هست کامل کنم

کوثر اسم منو خیلی زود یاد گرفت وقتی بخواد صدام بزنه میگه نگس(به جای نرگس)من هم صداشو ضبط کردم  هروقت دلم برات تنگ میشه گوش می کنم

کوثر ١٨ شهریور ساعت ١١:٥٠ دقیقه اولین گام ها برداشت

عکس که خیلی دارم نمی دونم کدومش بذار بالاخره با کمک مریم چند تاشو انتخاب کردیم ......... 

 

موش کوچولو که صداش در میاری اینجا ٩ ماهه هستی

افرین دختر خوب عروسک نازی کن

خوردن اولین فست فود مبارک عزیزم کوثر در حال خوردن چیبس ومپی ١١٠

 

مرواریدا رو نریز الان مامانت میاد

التماس دعا کوثر خانم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)