كوثركوثر، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

كوثر عزيز خاله اينا

گزارش جشن تولد 1 سالی کوثر ناناز

1390/7/26 18:33
نویسنده : نرگس
1,633 بازدید
اشتراک گذاری

کوثرم عزیزم منو ببخش که تقریبا با یک هفته تاخیر دارم اپ می کنم پیامهای زیادی دوستان فرستادن همیجا ازشون تشکر می کنم

سه شنبه گذشته کوثر و مامان وباباش امدن خونمون و کارت دعوت تولد برامون اوردن که من عکس کارت دعوت خودم گذاشتم

خودمون اماده کردیم که چهارشنبه بریم جشن تولد ............

بالاخره ٤ تولد عشقمون فرارسید عمورضا و خاله نهال تزیین قشنگی انجام داده بودن

وقتی عمو حسین امدن کوثر عزیزم کیک برید و انگشتش زد تو کیک به هممون کیک داد

کوثر عزیزم حجم عکس ها خیلی زیاده حتما حجمش کم می کنم تو وبلاگت می ذاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علي خوشتيپ
30 مهر 90 23:28
به به چه كيك خوشگلي چه دختر نازي مباركت باشه عزيزم
مامان ماهان عشق ماشین
4 آبان 90 23:15
مبارکه.ایشالله120سالگی عزیزم.
سمیرا
9 بهمن 90 18:24
سلام عزیزم ... چه نی نی نازی داری خدا ایشالا حفظش کنه . با اجازت وبلاگتو لینک کردم شما هم دوست داشتی لینکم کنم ... مرسی http://mohamadmani.niniweblog.com/