كوثركوثر، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

كوثر عزيز خاله اينا

یاداشت مامان نهال

1391/8/2 17:37
نویسنده : نرگس
391 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

کوثر جونم ،دختر گلم،

 قربون شکل ماهت برم.بالاخره روز بای بای کردنت با مه مه فرا رسیدniniweblog.com. به خدا برای من هم مثل

تو سخت بود.باباتی و مامان خدیج هم بغض گلوشونو گرفته بود.اما عزیزم  خداکنه درک کنی که به خاطر

       . خودت که رشدت بیشتر بشه شیر ازت گرفتم  

خدای بزرگ و مهربان را شاکرم که به من نیرو داد تا بتونم 2سال از شیره جانم تو را تغذیه کنم.

عزیز دلم نوش جانت .گوارای وجودت ،انشالله همیشه کامت شیرین باشد و خوراکی های خوشمزه نوش

جانت بشه.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نازنین فاطمه
29 مهر 91 21:48
مبارکت باشه دختر کوچولو نازنین الهی روزهایت و کامت همیشه شیرین باشد
مامان 2بهونه قشنگ زندگی
15 آبان 91 11:35
آخی نازی مبارک باشه اینم یه مرحله از زندگیه ما هم چند ماه پیش گذروندیم خیییییییلی راحت میشین
iman
23 آبان 91 13:04
عالی هست

ماماني زينب
30 آبان 91 15:46
سلام عزيزم. به سلامتي. انشاءالله روز به روز رشد بهتر و سالم تري داشته باشه. ازتون معذرت ميخوام كه دير به دير مي تونم نظر بزارم. آخه رايانه‌ي خودمون خراب شده و هر وقت بيايم خونه مامان جون مي تونيم به وبلاگ ها سر بزنيم. ولي مطمئن باشيد كه هر وقت تونستيم بهتون سر ميزنيم. فقط شايد نتونم هر دفعه براتون نظر بزارم. باز هم ببخشيد. ما هميشه منتظر شما هستيم. التماس دعا
مادر کوثر
6 آذر 91 13:55
سلام دوستم .کوثر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 52 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به دخترم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم
مادر کوثر
8 آذر 91 8:32
سلام اگه دوست داشتین به کوثر من رای بدین تا فردا وقت دارین http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php این آدرس رو باز کنید و در قسمت نظرات بنویسید کوثر جون کد 52 حتما اسم و آدرس وبلاگ خودتون هم باید ثبت شده باشه تا رای ثبت بشه ممنونم از لطفتون
فهیمه
14 آذر 91 23:18
سلامممممممم عزیزممممممم قربونت برم من بزرگ شدی ماشالله دیگه با مه مه خداحافظی کردی؟ دلم برات یه ذره شده ارزو یه فیلم ازت بهم نشون داد وقتی پیشت بود چقدر خانوم شدی ماشالله گل من. تو فیلم می گفتی "حنانه خانوم " .چقدر قشنگ حرف می زدی عزیزم. کلی ذوق کردم. کاش پیشت بودم ماچ ابدار از لپات می گرفتممم